søndag den 11. november 2012

Jeg juler!

..Så er du advaret! 

Jeg skal nemlig på julemarked med mine ting sidst i november, og derfor er her vild gang i produktionen af julepynt - vi snakker stjerner, juletræer, kugler, lys og en maaasse andet. 

Og JA, det er lidt tidligt sådan at komme i julestemning, men det er man altså nødt til, når der skal være varer nok til to dages salg om tre uger ;-)



Julemarkedet jeg skal på, er et mindre marked arrangeret af Y's men og afholdes sidst i november - fredag d. 30. november kl. 10-18 og lørdag d. 1. december kl. 10-15 i Helligåndshuset i Randers. 

Hvis nogle af jer er i området, så kom endelig ned og sig hej, det kunne være super hyggeligt :-)

De næste par dage vil der komme et par glimt af, hvad jeg har med på markedet, og hvis det har interesse, smider jeg også et par DIY's til hvordan du selv kan lave det, hvis du skulle have lyst til det :-)

God weekend!

- Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...